dissabte, 30 d’agost del 2008

Ilsan Lake Park

Hola a tots!

Perdoneu per deixar aixo una mica tirat, la veritat es que no hi havia pensat mes...

Actualitzo amb una excursio que vam fer el fi de setmana passat. El parc del llac Ilsan.



A Seoul podem trobar molts parcs d'aquest estil amb extensions formidables, una tranquilitat espectacular i uns paisatges dels que poder gaudir. Dins del parc Ilsan podem trobar: desde pistes de futbol i basquet per a una mica de lleure, zones per ferse massatges als peus, exhibicions de botanica, una font musical...pero el mes divertit de tot, es que el Baduk sempre hi esta present.





Despres de caminar tot el parc, vam trobar una aglomeracio de gent gran i ens va sorprendre. Aixi que vam decidir a anar a fer una ulladeta... i com no, Baduk!. Resulta que jugaven a xianqi i a Baduk. Per suposat, com que no tenen res mes a fer, que millor que jugar a baduk per no avorrirse! Finalment ens vam afegir, i vam fer alguna partideta interesant.





A partir de la proxima actualitzacio, afegire un problemet de vida i mort amb cada entrada. Aveure si algu s'anima i m'ajudeu a resoldre'ls.



Salut i acabeu de gaudir dels ultims dies de vacances si es que encara us en queden...

5 comentaris:

Fred ha dit...

Que guays!
Ir al parque y poder combinarlo con una partida de baduk.
Que envidia.
Enhorabuena con el blog.

Anònim ha dit...

Esta entrada ha sido un poquillo más de difícil de entender que la última, aunque salvo algunas cosillas en general me he enterado de lo que has dicho (paso de buscar un traductor catala-español como una vez hice con Joan para hacerle creer que había aprendido catalán jajaja)
Pues sí que me das envidia sí, ha sido hoy ver las fotos que tienes puestas en el facebook y me he vuelto a picar instantáneamente con el go jajaja. ¿Ganaste al tío del parque o te zurró? Espero que dejases el pabellón bien alto y le hicieras aprenderse el término RAPAPOLVO. Que se vayan enterando los koreanitos que en China vamos a arrasar (sí, por los cojones xD).
¡Ah! ¿Has estado en Suwon? Lo digo por unas fotos que he visto en el Facebook...
Un abrazo!

Danet ha dit...

Ei!

Tu puedes javi hombre, si el teu catala es molt bo :P

En el parque gane si, le di 2h al buen hombre. Luego tuve la suerte te poder jugar con un hombre de ciberoro 7dan+, me quiso dar 3h, i tambien palmo. Asi que van conociendo el termino rapapolvo no te preocupes ;)

Picate picate, porque cuando vuelva, vas a pillar :P

He andado por toda la ciudad y pase por Suwon si, pero no recuerdo haber hecho ninguna foto ahi. Dime que foto es y te digo de donde es.

Saludos!

Anònim ha dit...

La que sales con un fondo que es una especie de pagoda o como cojones se llamen los edificios de arquitectura tradicional china. Es que tengo fotos de cuando estuve y me pareció el mismo sitio. Nevermind...

No, qué va, cuando vuelvas no me pillas porque estaré de Erasmus en Irlanda huyendo de tu go jajaja. "By if the flies", como decía un profesor mío xD.

hanayeol ha dit...

invite you to my baduk blog
http://hanayeol.blogspot.com